Activiteiten

Ontdek alle activiteiten op de kalender hieronder en schrijf je meteen ook digitaal in. Ervaar je moeilijkheden? Stuur ons een mailtje via activiteiten.warmnest@azzeno.be, dan brengen wij je inschrijving in orde.

We werken de kalender regelmatig bij, zodat we jou de fijnste ontspanning en een vernieuwend aanbod kunnen blijven bieden. Vergeet dus zeker niet om af en toe een kijkje te nemen.

Wil je deelnemen aan een bepaalde activiteit? Schrijf je dan tijdig in. De inschrijvingen voor sommige activiteiten sluiten enkele dagen voordien af, zodat wij alles praktisch kunnen regelen.

Veelgestelde vragen

  • Mag ik iemand meenemen naar een activiteit?

    Dat mag zeker! We begrijpen dat je de eerste keren graag iemand aan je zijde hebt die je kent. Anderzijds mag je gerust ook een lotgenoot meebrengen die Warm Nest beter wil leren kennen. Dus aarzel niet en schrijf jouw gezelschap in voor een ontspannende activiteit.

  • Hoeveel tickets kan ik tegelijk reserveren?

    Per bestelling kan je twee tickets aankopen.

  • Moet ik mijn ticket afdrukken en meebrengen naar de activiteit?

    Je hoeft het ticket niet af te drukken, het dient enkel als aankoopbevestiging voor jezelf. Wij hebben je inschrijving goed doorgekregen en verwachten je in Warm Nest.

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kan online betalen via de betaalapp van je keuze (Bancontact, Mastercard, Payconiq, …).

  • De betaling lukt niet, wat nu?

    Geen probleem! Stuur ons een mailtje via activiteiten.warmnest@azzeno.be. Wij brengen je inschrijving in orde. Betalen kan op de dag van de activiteit ter plaatse. Bij voorkeur via Payconiq, maar cash is ook mogelijk.

  • Ik kan onverwacht toch niet aanwezig zijn voor een activiteit waarvoor ik ingeschreven ben. Wat moet ik nu doen?

    We begrijpen dat alles niet altijd loopt zoals gepland en dat er onverwacht iets tussen kan komen. Stuur in dat geval zo snel mogelijk een mailtje naar activiteiten.warmnest@azzeno.be of bel +32 (0)50 535 050. Wij annuleren je inschrijving. Heb je online ingeschreven? Dan kan je ook zelf annuleren via het boekingssysteem. We vragen wel om ons ook in dat geval via e-mail of telefonisch op de hoogte te brengen. Hou er rekening mee dat er een kleine administratieve kost aangerekend kan worden wanneer je een betalende activiteit annuleert.

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.