Activiteiten

De activiteitenkalender wordt regelmatig bijgewerkt, neem dus zeker af en toe een kijkje!

Schrijf je zeker ook tijdig in. Omwille van praktische redenen sluiten de inschrijvingen voor sommige activiteiten enkele dagen voordien.

De inschrijvingen voor activiteiten gebeuren digitaal. Ervaar je moeilijkheden, stuur een mailtje naar: activiteiten.warmnest@azzeno.be.

Veelgestelde vragen

  • Hoeveel tickets kan ik tegelijk reserveren ?

    Per order kan je twee tickets bestellen.

  • Moet ik mijn ticket afdrukken en meebrengen naar de activiteit ?

    Neen. Het online ticket is een bevestiging voor uzelf van uw aankoop. Dit hoeft u niet mee te brengen.

  • Kan ik per overschrijving betalen ?

    Neen, enkel online betalen via Bancontact, Creditcard,... is mogelijk.

  • Het online betalen lukt niet. Wat nu?

    Lukt het online betalen niet, stuur een mailtje naar activiteiten.warmnest@azzeno.be of bel naar 050 535 050.

  • Ik kan onverwacht toch niet aanwezig zijn voor een activiteit waarvoor ik ingeschreven ben. Wat moet ik doen?

    Kan je onverwacht toch niet aanwezig zijn, stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar activiteiten.warmnest@azzeno.be of bel naar 050 535 050. We zullen uw reservatie annuleren. Hou er rekening mee dat er bij annulatie van betalende activiteiten een kleine administratieve kost aangerekend wordt.

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.